اطلاع رسانی پیش فروش

کامیون های جدید اسکانیا قرار است در سال 2019 وارد ایران شوند

بازدیدها

گروه اسکانیا پس از 10 سال ساخت و 10 میلیون کیلومتر رانندگی آزمایشی ، با سرمایه گذاری 2.4 میلیارد دلاری ، در 125 سالگی فعالیت خود ، از کامیون جدید خود با نام نسل بعدی اسکانیا رونمایی کرد.

گروه ماموت ، شریک اصلی کامیون های اسکانیا در ایران ، به Financial Tribune گفت که از نسل جدید کامیون های اسکانیا S730 و R500 در سال 2019 رونمایی می کند.

هنریک هنریکسون ، مدیرعامل شرکت اسکانیا ، در مراسم رونمایی که در پاریس در حضور 1500 مهمان و در سطح جهانی برای جامعه آنلاین از طریق کانال های مختلف آنلاین برگزار شد ، گفت: “این بدون شک بزرگترین سرمایه در تاریخ 125 ساله اسکانیا است.”

تغییر دهنده ی بازی

هنریکسون در حاشیه این مراسم گفت: “امروز ما نه تنها یک دامنه کامیون جدید راه اندازی کرده ایم بلکه یک جعبه ابزار منحصر به فرد و مبتکرانه از راه حل های پایدار در قالب محصولات و خدماتی هستیم که اسکانیا برای اولین بار در صنعت قادر به ارائه آنها است.” .

“طیف جدیدی از محصولات و خدمات ما اصطلاح” حق بیمه “را در صنعت کامیون تعریف می کنند.”

مجموعه جدید کامیون ها فن آوری ها ، خدمات و بینش هایی را ارائه می دهد که به دارندگان کامیون کمک می کند تا نمای کلی هزینه ها و درآمد خود را بدست آورند ، که می تواند به عنوان بارزترین ویژگی نسل جدید کامیون های اسکانیا نامگذاری شود.

در میان پیشرفت های ارائه شده توسط اسکانیا ، یکی از مواردی که به ویژه مورد توجه قرار می گیرد کاهش 5 درصدی در مصرف سوخت دیزل است که به لطف عواملی مانند بهبود قطارهای قدرت و آیرودینامیک بهتر است.

هنریکسون گفت: “هدف اصلی ما کمک به مشتریان است تا صرف نظر از نوع تعیین وظیفه یا شرایط کار ، به سودآوری پایدار برسند.”

“وسایل نقلیه مشتریان ما همیشه یک پیوند در تصویر بزرگتر است. اسکانیا این را از طریق کیفیت ، دسترسی و طیف وسیعی از خدمات فیزیکی یا متصل پذیرفته است. “

تولید کامیون های جدید بلافاصله در کارخانه نهایی اسکانیا در Sodertalje آغاز می شود. در ابتدا ، تمرکز بر روی وسایل نقلیه و خدمات برای حمل و نقل طولانی خواهد بود ، اما گزینه های اضافی به طور مداوم با تنظیم مجدد بیشتر گیاهان اسکانیا و ظهور گزینه های اضافی معرفی می شوند.

معرفی پس از اولین رونمایی در اروپا ، با گزینه های بیشتر مشتری ، قبل از اینکه تمام مراحل با راه اندازی همزمان در بازارهای خارج از اروپا به پایان برسد ، ادامه خواهد یافت.

این شرکت همچنین در نظر دارد از 40،000 مشتری بخواهد تا اتومبیل های جدید را در ارتباط با پرتاب ها آزمایش کنند تا کل محدوده اسکانیا را معرفی کنند ، از بهینه سازی پایداری گرفته تا تأمین مالی ، بیمه و نگهداری.

استیو پاپ ، راننده کامیون انگلیسی ، که در حال آزمایش کامیون جدید است ، گفت که تجربه فوق العاده رانندگی کامیون را داشته است.

“این کاملا راحت است. من احساس می کنم مثل خانه هستم. ”وی با اشاره به اینکه بدون وارد کردن نیاز مشتری به داخل کامیون ، این شرکت هرگز نمی فهمد که چه چیزی درست یا غلط است.

ارتباطات آنلاین ، رسانه ها و تقریباً 1700 فروشنده اسکانیا در بیش از 100 کشور دیگر منابع بینشی اسکانیا برای افزایش دامنه جدید کامیون هستند.

کامیون های بیشتر برای ایران

گروه صنعتی ماموت نماینده رسمی اسکانیا در ایران با ارائه کامیون های CBU و CKD است.

ماموت دیزل ، زیرمجموعه گروه ماموت ، و نمایندگی در تهران دیگر نمایندگان رسمی این شرکت در ایران هستند. به گفته دفتر روابط عمومی این شرکت ، در حال برنامه ریزی است تا سال 2019 طیف گسترده ای از کامیون ها را در ایران معرفی کند.

با این حال قرار نیست هیچ راننده ایرانی در بین 40 هزار کامیون دار نسل بعدی کامیون های اسکانیا را آزمایش کند.

از زمان لغو تحریم ها ، Henriksson به طور پی در پی به ایران سفر می کند ، عمدتا برای حفظ بازار قابل توجه ایران برای کامیون ها.

در اوایل بهار ، اسکانیا با ارائه یک مدل خاص ورزشی موفق شد بازدید کنندگان در نمایشگاه خودرو تهران را تحت تأثیر قرار دهد.

اجرای توافق هسته ای که به طور رسمی تحت عنوان برنامه جامع اقدام مشترک شناخته می شود ، به ایران در برقراری ارتباط با سیستم های مالی و بانکی جهانی کمک کرده است. این اجازه می دهد تا ایران ، به غیر از مشارکت در مشارکت های مشترک و معاملات با شرکت های بین المللی ، سرمایه گذاری و دانش خارجی را جذب کند.

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی ، این کشور سالانه به 15000 کامیون جدید برای نوسازی ناوگان خود نیاز دارد.

“بیش از 4000 شرکت حمل و نقل کالا در ایران فعال هستند که سالانه بیش از 380 میلیون تن کالا در سراسر کشور حمل می کنند. علاوه بر این ، حدود 860 شرکت بیش از 4.6 میلیون تن را از بنادر داخلی به مقصد کشورهای اروپایی ، آسیای میانه و کشورهای همسایه حمل می کنند. “

معمولاً کامیون های مشتق از اروپا در ایران مشابه کامیون های اروپا به نظر می رسند. با این وجود ، در مورد تثبیت کابین و فناوری تفاوت های فاحشی وجود دارد.

ویژگی هایی مانند اتوماسیون ، هشدارهای خواب رانندگان و سیستم های ارتباطی با فناوری پیشرفته ، که هم می تواند خطر تصادفات و هم نیروی کار رانندگان را کاهش دهد ، در ارائه های محلی حذف می شوند.

با توجه به اینکه قیمت نهایی یک مسئله اساسی است ، بسیاری در صنعت داخلی امیدوارند که مدلهای جدید را به همان اندازه ارزان قیمت بدست آورند.

ترجمه توسط گروه کارکلیک

مرجع خرید و فروش ماشین سنگین – فروش ماشین سنگین – خرید تریلی – فروش کامیون

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟