بررسی فنی خودروهادسته‌بندی نشدهمقاله ها

نقد و بررسی ولوو VNR الکتریک تهیه شده توسط کارکلیک

خرید و فروش ماشین سنگین
بازدیدها

ما کلاه کامیون مورد علاقه خود را می پوشیم و نیمه برقی جدید ولوو را می رانیم.
کابین خلبان ولوو VNR Electric دور صندلی راننده را می گیرد ، با حداقل ابزار ساده و ساده. اهرم تعویض دنده ای دیده نمی شود ، فقط دکمه هایی با برچسب D ، R و N. وجود دارد. یک دکمه برجسته و واضح ترمز دستی پارکینگ زرد از صفحه پانل در مکانی که بین آرایه دکمه تعویض دنده و اسپیدو وجود ندارد ، در می آید. دو پدال وجود دارد: ترمز و گاز.

برای حرکت دادن آن ، کاری را انجام می دهم که معمولاً انجام می دهم: روی پدال ترمز پا می گذارم ، ترمز دستی را رها می کنم ، Drive را انتخاب می کنم و گاز را فشار می دهم. حتی اگر این روش کاملاً آشنا باشد ، اما کاملاً بیگانه است ، زیرا ، من در کابین یک نیمه تراکتور ولوو کلاس 8 10 فوت از زمین نشسته ام. فرمان عظیم 18 اینچی تقریباً مسطح است و با قرار گرفتن در موقعیت ، صندلی پنوماتیک به بالا و پایین می رسد.

VNR Electric یک تراکتور کاملاً برقی است که به عنوان بخشی از برنامه LIGHTS (Low Impact Green Heavy Transport Solution) ساخته شده است ، جدیدترین مورد در تاریخ صد ساله نیمه ساخت ولوو در ایالات متحده است. در حالی که این شرکت برای رانندگی بین مدت و بین ایالتی نیمه کاره می سازد ، VNR (مخفف “R” به معنای منطقه ای) برای کارهای محلی و منطقه ای است و باعث می شود بندر به انبار اجرا شود. همچنین نوعی نیمه است که در اسکله پشت سوپرمارکت محلی یا فروشگاه بزرگ خود می بینید. این نوع کامیون در همه جا وجود دارد ، اگرچه با سیستم انتقال قدرت الکتریکی نیست.

خیلی غیرمعمول نیست

ماهی که از آب خارج می شود در طی ده یاردی دچار افتادگی می شود ، در آن زمان من در یک ذهنیت ارزیابی آشنا قرار می گیرم. کنترل دریچه گاز در سرعتهای بسیار پایین آسان است ، اما در هنگام حرکت دکل نیز پاسخگو و خطی است. وقتی نوبت به کند شدن می رسد ، پیشرانه الکتریکی دو موتوره مقدار زیادی ترمز احیا کننده را ارائه می دهد که در چهار مرحله از طریق ساقه ستون فرمان قابل تنظیم است. موقعیت دو در این سناریو خالی به اندازه کافی قوی است و من نیازی به لمس ترمز ندارم تا چند متری گذشته قبل از توقف کامل.

مانند سایر وسایل نقلیه الکتریکی ، ولوو VNR بسیار روان و ساکت است. هیچ صدایی و هیچ تغییری در تغییر وجود ندارد ، نه وقتی جعبه دنده دو سرعته به طور خودکار تغییر می کند و نه وقتی که من از Drive به عقب تغییر می دهم. ساکت بودن شاید حتی از یک ماشین الکتریکی معمولی بارزتر باشد زیرا هیچ یک از صدای معمول مشتاقانه بازسازی با موتورهایی که تا این حد زیر من قرار دارند وجود ندارد.

ولوو VNR به غیر از احساس جرم ، فرمان قابل درک کند و قدرت 10 فوت ، تفاوتی با خودروهای الکتریکی دیگری که من رانده ام ندارد. س isال این است: آیا من CDL برای خودم تهیه می کنم تا بتوانم این مکنده را در جاده بیرون بیاورم و یک روز کامل را به عنوان راننده کامیون سپری کنم؟

پیشرانه الکتریکی VNR

VNR Electric قسمت عمده فریم ، کابین و چرخ دنده خود را با کامیون معمولی سری VNR به اشتراک می گذارد و این مهم است ، زیرا به این معنی است که ولوو می تواند سیستم ها را مثل همیشه حفظ و تعمیر کند. اجزای ثابت شده در این تجارت به سختی به دست می آیند و نباید به راحتی کنار گذاشته شوند.

قلب این تغییر یک پیشرانه دو موتوره ساید بای ساید است که به یک گیربکس اتوماتیک دو سرعته منتقل می شود. این مجموعه به آرامی بین ریل های قاب دقیقاً در پشت کابین تودرتو می شود و به داخل محور عقب می رود ، این بدان معناست که از نظر فنی می توانید بگویید VNR Electric یک کامیون “موتور وسط” است. این ترتیب برای 400 کیلووات (536 اسب بخار) قدرت پیک مناسب است و برای تولید 260 کیلووات (349 اسب بخار) به صورت مداوم مناسب است. گشتاور در زمین که با ارقام پویایی که قبلاً عادت کرده ایم متفاوت است ، در 23600 پوند فوت به حداکثر می رسد.

مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین در ایران “کارکلیک”

کارکلیک مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین carclick.ir/weblog

کشنده | کامیون | کامیونت | تریلر | کفی | چادری | اسکانیا | ولوو | رنو | بنز | اکتروس | میدلام | اویکو |کشنده چینی | شهرک نمایشگاه | اسلامشهر | جاده ساوه | نمایشگاه | دو محور | سه محور | قیمت کشنده |قیمت تریلر | قیمت امروز اسکانیا | اسکانیا تاپ لاین | ده چرخ | یخچالدار | پایانه | راننده | خرید کشنده |فروش کشنده | خریدولوو | خرید اسکانیا |خرید رنو | فروش ولوو | ماشین سنگین | انواع ماشین سنگین |فروش ماشین سنگین | خرید ماشین سنگین | مقایسه ولوو | بررسی ولوو | مقایسه اسکانیا | بررسی اسکانیا |  ولوو اف اچ ۵۰۰ | ولوو ده چرخ |  ۵ تن | ۶ تن | ۸ تن | ۱۰ تن | ترافیکی | کمیسیون | قولنامه | نمایندگی | نماینده اسکانیا | ثبت آگهی رایگان | ایسوزو | دانگ فنگ | مان | کشنده مان | ماموت | ماک | لوازم یدکی | هوو | داف | کشنده داف | جک | فوتون | ماز | فاو | سایپا دیزل | ایران خودرو دیزل | سایپا | ایران خودرو | مارال | تریلر مارال | ایران کاوه | تریلر مهران | ایران کمپرس | تریلر دست ساز | کامیونت ایسوزو | کامیونت آمیکو | کامیونت جک | کامیونت پرسیکا | کامیون ولوو | هیوندای | مایان کوگل | هوو | کشنده هوو | بادسان | بی ام سی | کاریزان | دیزل | ایفا | یانگ من | اوروم تریلر | بدون رنگ | توربو شارژ | ریتاردر | هیدرولیک | معاوضه | توافقی | اقساط | وام | بهره | قسط | قسطی | لیزینگ | لیزینگ شخصی | وام بانکی | اتومات | اتوماتیک | ریتایدر | خرید کامیون | فروش کامیون | قیمت کامیون | خرید کامیونت | فروش کامیونت

2 دیدگاه

  • دوستان و همراهان عزیز کارکلیک، اگه تمایل به دانستن و اطلاعات بیشتر در خصوص مقاله های تخصصی و خاص تر می باشید لطفا تیم فنی کارکلیک را از طریق تماس با شماره 09121713313 و یا ارسال اس ام اس و یا واتس اپ وب سایت ما را با خبر سازید تا در اسرع وقت مقاله مورد نظر را برای شما دوبله و یا ترجمه به زبان فارسی سازیم.
    مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟