بررسی فنی خودروهامقاله ها

اسکانیا R 410 کانتینرهای قابل بازیافت – تهیه شده توسط www.carclick.ir

اسکانیا R410
بازدیدها

در طی سال 2019 ، Returpack ، که سیستم های رسوب سوئدی برای قوطی های فلزی و بطری های PET قابل بازیافت را اداره می کند ، به صرفه جویی 180،000 تن دی اکسید کربن کمک کرد. طبیعتاً ، Returpack می خواهد کانتینرهای سپرده شده خود تا حد ممکن برای آب و هوا حمل شود. به همین دلیل است که ماشین حمل و نقل Långås Åkeri اسکانیا R 410 خود را بر روی بیوگاز مایع قابل تجدید استفاده می کند.

Långås کانتینرهای فشرده شده را از انبارهای Returpack در غرب سوئد برای حمل و نقل به کارخانه خود در Norrköping ، 160 کیلومتری جنوب استکهلم جمع می کند. کامیون و تریلر مملو از هزاران کانتینر خالی است که مرتب شده و متعاقباً برای بازیافت در بطری ها و قوطی های جدید فروخته می شود.

Långås Åkeri ، با ناوگان 13 کامیونی ، در روستایی در سواحل غربی سوئد به همین نام مستقر است. در سال 1936 ، آندرس پیترسون این شرکت را با یک کامیون International American متخصص در حمل سیب زمینی راه اندازی کرد. پسرش ، كرت 81 ساله ، وارث این شركت بود و تا دو سال پیش به طور حرفه ای رانندگی را ادامه داد. او می گوید: “این زمان ها بسیار متفاوت است.” “امروزه ، ما سوابق تاکوگرافی و مواردی از این دست را در اختیار داریم ، اما در زمان من همیشه در حرکت بودیم.”

Långås Åkeri یک انبار 1000 متر مربعی و یک سالن شستشوی کامیون به اندازه نصف آن را اداره می کند اما فاقد دفتر است. دفتر توسط دختر کرت آن شارلوت اداره می شود ، که یکی از صاحبان آن به همراه برادران و برادر همسرش یورگن جوهانسون است.

یوهانسون که خود کامیون را با کانتینرهای سپرده شده رانندگی می کند ، به دنبال حرفه مبلمان به تجارت خانوادگی پیوست. او علاقه خود را به تزئین حفظ کرده و کابین های ناوگان را به تنهایی به عنوان محیط دنج منزل تزئین کرده است.

“کامیون بنزینی به خوبی کار می کند و اگرچه کابین های جدید اسکانیا بسیار ساکت هستند ، این کابین حتی ساکت تر است. و قابلیت رانندگی با کامیون های دیزلی تفاوت مهمی ندارد. “

مصرف سوخت بیوگاز کم است

با این حال ، او اشاره کرد که می تواند بیش از 410 اسب بخار در اختیار داشته باشد. نیرو برای 10-12 تن کانتینر فشرده بیش از اندازه کافی است اما بارهای ناشی از نورکپینگ می توانند وزن بیشتری داشته باشند.

یوهانسون دریافت که مصرف سوخت بیوگاز حتی از Långås ’Scania R 520 کمتر است ، که به دلیل مصرف کم سوخت مشهور است. کامیون روزانه در نورکپینگ پر می شود و در حال حاضر برنامه های بلند پروازانه ای برای گسترش شبکه ایستگاه های صورتحساب بیوگاز مایع در سوئد وجود دارد.

کامیون سوخت گازی تنها کمک Långå به تأثیر کمتر آب و هوا نیست. دو کامیون دیگر آنها که برای Returpack رانندگی می کنند با سوخت زیستی کم کربن HVO کار می کنند. بنابراین خانواده برای آینده آماده هستند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟